Egy sportkocsi? Nem, ez egy elveszett Audi raliautó, aminek fejlesztését mély titoktartás övezte. A kém: John McIlroy.
Bővebben...
A német gyár különböző típusai
A BMW 320 gruppe 5-ös verziója ugyan nem egy raliautó, de egy félelmetesen kinézetű, gyönyörű kocsi, ráadásul magyar vonatkozása is volt.
A BMW Motorsport Divíziója 1976-ban kezdett bele a gruppe 4-es és gruppe 5-ös géposztályba sorolt M1-es fejlesztésébe, az autót GT versenyekre szánták.
A Citroen a ’80-as évek elején számos raliváltozatot épített a Visából.
A ’80-as években a Citroen is csatlakozott a B csoportos küzdelmekhez.
Különlegességek a Daihatsu-tól
A japán gyár legnagyobb sikereit Afrikában, a Safari Rally-n aratta különböző típusaival.
Hogy nem egy raliautó? Talán jogos a feltevés...
A Ferrari 288 GTO-ból a B csoportos szabályoknak megfelelően kétszáz darabot gyártottak le, azzal a Group B Race sorozatra nevezett volna a gyár.
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>
2. oldal / 12
Kapcsolat: info@superally.hu
Impresszum | Szerzői jogvédelem | Adatvédelem