Get Adobe Flash player

Hírek: Hyundai i20 WRC - Gyors áttervezés az i20 WRC-n

 

Gyors áttervezés az i20 WRC-n

 

Az FIA megváltoztatta álláspontját, így a Hyundai kénytelen volt áttervezni az i20 WRC hátsó fékjének hűtőcsatornáját a Francia Rallye előtt.

A Hyundai Motorsport első embere, Michel Nandan a következőket mondta el az üggyel kapcsolatban: „A Németországban használt levegő csatorna, ami az autó oldaláról a hátsó féknyereg felé irányítja a levegőt, teljesen le volt homologizálva, de aztán az FIA megváltoztatta kissé a véleményét. Kinyilvánították, hogy kinyúlik a kocsi karosszériájának oldalán. A szélesítés trükkös kinézetű, azon módosítottunk, javítottuk a homologizációs hibát, és felszereltük mindhárom autót az új kivitellel” – utalt Nandan a világbajnokság francia viadalára.

A trükkös fékhűtő csatorna a hátsó sárvédőszélesítés bevágása alatt szívta

a levegőt Németországban

 

„Mindhárom autó ugyanolyan most már, azzal a specifikációval rendelkeznek, amit júliusban homologizáltunk a megerősített karosszériaelemekkel és a nedves hengerperselyekkel. A versenyt megelőző tesztelésen kitaláltuk a beállítást az új típusú Michelin gumikhoz, melyek mintázata kicsit nyitottabb, aminek köszönhetően normális esetben jobbak a nedves úton, az eltérő szerkezetük miatt azonban máshogy kell beállítani a kocsit.”

A hírek szerint október végére várható az, hogy a Hyundai felfedi 2015-ös versenyzői felállását. „Jelen pillanatban nem végleges még ez” – árulta el Nandan. „Az biztos, hogy Thierry lesz az elsőszámú pilóta. A második autóra van néhány opciónk, nem tudjuk még, hogy egy vagy két versenyző fogja-e hajtani és azt sem, hogy az N csapat futtatására lesz-e lehetőség, ami attól függ, hogy milyen költségvetést kapunk. Jelenleg tárgyalunk, úgyhogy nem tudjuk, hogy tudunk-e egy harmadik autót nevezni és hogy mennyi versenyre.”

 

Andrew

 

2014. október 11.