Tim Jackson, a Ford World Rally Team mérnöke mondja el, hogy egy 75 perces szervizben hogyan állítják át az autó specifikációját az egyik felületről a másikra.
Az M-Sport első csapata a 2002-es Monte-Carlo Rallye óta minden futamán szerzett gyártói világbajnoki pontokat. Ez a sorozat a 2013-as Szardínia Rally-n veszélybe került.
Beszélgetés Malcolm Wilsonnal, az M-Sport tulajdonosával és egyben főnökével, aki nyilatkozik az aktuális témákról, de mesél arról is, hogy cége hogyan küzd a nagyobb és jobb támogatással bíró gyári csapatok ellen.
Rengeteg munkát jelentett a saloui szervizparkban az, hogy aszfaltról murvára váltott a Katalán Rally az utolsó napon. Az M-Sport ügyfélkapcsolati vezetője, Richard Millener meséli el azt, mi is történt a hetvenöt perces szervizidő alatt.
A Ford már több mint egy éve megszüntette a hivatalos gyári támogatást, Malcolm Wilson és csapata, az M-Sport azonban mindenki örömére mégis jelen van a rali világbajnokságon.
Az elmúlt évek során megszokhattuk, hogy az M-Sport szerelői nem ismernek lehetetlent, amikor arról van szó, hogy a csapat jócskán összetört autója folytathassa a versenyt.