A 2014-es rali világbajnokság és ezzel együtt a jelenlegi specifikációjú World Rally Car-ok élete is a végéhez közeledik, a csapatok ennek megfelelően gőzerővel készülnek a következő szezonra.
Miután a nyitónapja murván, a következő kettő pedig aszfalton zajlik, a Katalán Rally-n részt vevő autókat pénteken este teljesen át kell építeni. Hogy nagyobb legyen a nyomás a csapatokon, minderre hetvenöt perc áll rendelkezésükre.
Az M-Sporttól származó legutóbbi nagy hír, hogy a csapat visszahozza a világbajnokság futamaira a háromhengeres raliautókat, amire az 1993-as Safari Rally óta nem volt példa.
Ott Tanak és Raigo Molder különös balesetet szenvedtek a Mexikó Rally harmadik szakaszán, melynek során Ford Fiesta WRC-jük lecsúszott az útról és beleesett egy víztározóba röviddel a gyorsasági rajtja után.
Az M-Sport 2015-ös specifikációjú Ford Fiesta RS WRC-je – mely a 2011-es első bevetése óta most esik át a legnagyobb átalakításon – a 2015-ös rali világbajnoki szezon közepén, a májusban megrendezésre kerülő Portugál Rally-n mutatkozott be.
Malcolm Wilson biztos abban, hogy csapata, az M-Sport megoldást talál arra az erőátviteli problémára, ami miatt két 2015-ös specifikációjú Fiesta RS WRC is kiállásra kényszerült a Szardínia Rally-n.