Get Adobe Flash player

Hírek: Michelin - A promóter meghosszabbította a Michelin szerződését

 

A promóter meghosszabbította a Michelin szerződését

Azt követően, hogy a Michelin részéről a napokban elhangzott, folytatják rali világbajnoki szerepvállalásukat, hivatalosan is megerősítésre került, hogy a francia gumigyár legalább a 2016-os szezon végéig marad a ralisport csúcskategóriájában.

Az óriásvállalat több éve partnere és hivatalos beszállítója a világbajnokságnak, ez idő alatt a legtöbb résztvevőt ők látták el gumival. A folytatólagos együttműködésért széleskörű „megjelenési csomaggal” jutalmazzák őket, mely magában foglalja a szakaszokon a TV kamerák látószögében elhelyezett transzparenseket és a képernyőn megjelenő eredményekbe beágyazott logót. Emellett a sorozat átfogó digitális szolgáltatásába is megjelenítik a márkát, az újságírói anyagokat pedig kiegészítik a bajnokság hivatalos honlapján a szokásos promóciós jelenléttel. A Michelin ezután is használni fogja a rali világbajnokság audio és vizuális tartalmát a saját honlapján és a közösségi médiás csatornáin.

„Logikus lépés számunkra a partnerkapcsolatunk meghosszabbítása a rali világbajnoksággal” – nyilatkozta Pascal Couasnon, a Michelin versenyrészlegének igazgatója. „A rali világbajnokság a Michelin számára a gumijai minőségének és kitartásának demonstrálására hiteles környezetben, gyakran a legszélsőségesebb feltételek között is, ugyanakkor ez az együttműködés elősegíti a jelentős globális megjelenést csaknem a teljes év során.

2013-ban több mint hatszázmillió rajongó követte nyomon a rali világbajnokságot a televízión keresztül és több mint hárommillió látogatott ki a versenyek helyszíneire. Ezek a számok önmagukért beszélnek, és várjuk a további fejlődést.”

A bejelentés a Red Bull Media House és a Sportman Media Media holding által alkotott, közös vállalatként működő promóter számára is fontos lépés. „Örülünk, hogy úgy folytathatjuk, hogy a Michelin mellettünk áll partnerként” – mondta el Oliver Ciesla. „Vonzó környezetet tudunk garantálni a Michelin számára a szakaszokon, a szervizparkban és a televízióban.

A jelenlegi szezon kezdetétől jelentős mértékben voltunk képesek növelni a sugárzási időket összehasonlítva a tavalyi szezonnal, és köszönhetően a médiastratégiánknak, ebben több az élő akció is. A Michelin a rali világbajnokság partnereként profitál ebből a fejlesztésből.”

 

Andrew

 

2014. augusztus 20.