Get Adobe Flash player

Hírek: Drive DMACK Fiesta Trophy - Egyliteres Fiestával a DMACK sorozat 2015-ben

 

Egyliteres Fiestával a DMACK sorozat 2015-ben

 

A Drive DMACK Fiesta Trophy a következő idényben is kiírásra kerül, a résztvevők egy teljesen új autóval szállhatnak harcba a győzelemért.

A kínai gumigyár, a DMACK által idén létrehozott és támogatott márkakupa az első szezonjában 1,6 literes szívómotoros Ford Fiesta R2-esekkel futott. A Fiesták mozgatásáról azonban 2015-ben már egy, a ralisportban eddig szokatlan, de környezetbarátabb háromhengeres, egyliteres, turbófeltöltéses EcoBoost erőforrás fog gondoskodni.

Malcolm Wilson, a sorozat autóit biztosító M-Sport vezetője a wrc.com-nak elmondta, az új típus tesztelése a következő hónapban kezdődik meg, és készen fog állni a Drive DMACK Fiesta Trophy jövő évi kiírásának első megmérettetésére, ami várhatóan a május végén megrendezésre kerülő Portugál Rally lesz.

„Bár a motor hengerűrtartalma kisebb, a nyomatéka nagyobb lesz, mint amilyen a szívómotoré. Bizakodóak vagyunk, hogy az autó versenyképes lesz a kategóriájában” – mondta el Wilson.

A Drive DMACK Fiesta Trophy versenynaptára az ideihez hasonlóan öt futamot fog tartalmazni, a győztes pedig egy Ford Fiesta R5-ös volánja mögött részt vehet a 2016-os WRC 2-es sorozatban. A szervezők remélik, a tizenkét nevezős ez évi mezőny tizenhatosra bővül a következő idényre.

Dick Cormack, a DMACK ügyvezető igazgatója a következőket nyilatkozta: „Az első szezon bíztató és különösen pozitív volt számunkra. Mint a rali világbajnokság relatíve újonca, a DMACK víziója mindig is az volt, hogy segítsen és asszisztáljon a jövő potenciális sztárjainak. A Trophy lehetővé teszi számunkra, hogy a tehetségek következő csoportját felfedezzük, miközben kitűnő platformot biztosítunk a kétkerékhajtásos versengésben használt termékeink fejlesztéséhez.”

 

Andrew

 

2014. október 27.