Get Adobe Flash player

Hírek: rali Európa-bajnokság - Növekvő nézettség az Európa-bajnokságon

 

Növekvő nézettség az Európa-bajnokságon

Globális felmérések szerint összesen 244 millió néző tekintette meg televízión keresztül a rali Európa-bajnokságot 2014-ben a globális sportokat kutató tanácsadó cég, a Repucom szerint.

Az adatokat egy riport keretében publikálták a sorozat promóterének, az Eurosport Events-nek a megbízásából, melyek szerint a nézettség tizenegy százalékkal növekedett az előző évhez képest. A vizsgálatokból az is kiderült, hogy az Európa-bajnokság globális szinten 1096 órányi műsort sugárzott 2014-ben. A sugárzási órák növekvő száma azt is mutatja, hogy huszonhét százalékos növekedés történt a média megjelenésben (hirdetéssel egyenértékű érték) 2013-hoz képest. A riport arról is beszámol, hogy a rali Európa-bajnokságot kilencvenhárom különböző adón, összesen százhatvan országban sugározták szerte a világon.

„A rali Európa-bajnokság média adatai nagyon biztatóak, a szüntelen fejlődést szemléltetik, ahogyan a sorozat is folyamatosan javul. Új televíziós piacok is nyíltak, így új nézőket is elértek” – mondta el Friedhelm Lange, a Repucom szenior konzultánsa, aki 2015-re még jobb számokat vár.

„A TV-s sugárzási adatok részletes elemzése és mérése létfontosságú az Eurosport Events számára, hogy folytathassuk az rali Európa-bajnokság fejlesztését és konzisztens globális TV-s adást biztosítsunk” – nyilatkozta az Eurosport Events működési igazgatója, Francois Ribeiro. „Nagyon elégedettek vagyunk a globális TV-s adások növekedésével, amit a rali Európa-bajnokság 2014-ben tapasztalt.”

 

Andrew

 

2015. április 12.