Get Adobe Flash player

Hírek: WRC Promoter - 35 százalékkal magasabb a WRC TV nézettsége

 

35 százalékkal magasabb a WRC TV nézettsége

 

A rali világbajnokság promótere által kiadott adatok szerint az idei évben nagy ugrás tapasztalható a sorozat televíziós nézettségében.

Az adatok – amiket a sport marketing vizsgálatokkal foglalkozó Repuco nevű cég gyűjtötte – szerint az idei szezon első tíz futamával, azaz az Ausztrál Rally-val bezárólag nagy növekedés tapasztalható mind a nézettségben, mind a közvetítési időkben 2013-hoz viszonyítva. A tíz verseny teljes nézettsége 581,81 millió fő, ez harmincöt százalékos növekedést mutat, míg a közvetítési idő hetven százalékos mértékben, 7275 órára nőtt.

Az előző évhez képest kedvezőbb mutatókkal rendelkezik a legtöbb régió, beleértve Közép- és Dél-Amerikát (155 százalékos növekedés) és Európát is (34 százalékos növekedés). A szezonnyitó Monte-Carlo Rallye érte el a legnagyobb nézettséget eddig a 86,75 millió nézővel, míg a legnagyobb közvetítési idővel, 880 órával a Finn Rally büszkélkedhet.

A finn viadalt idén harmincmillióval több néző követte nyomon a televízión keresztül 2013-hoz képest, a Deutschland Rallye 22, az Ausztrál Rally pedig 18 millióval több nézővel büszkélkedhet, mint az elmúlt esztendőben.

A WRC Promoter ügyvezető igazgatója, Oliver Ciesla elmondta, a növekvő tendencia rendkívül bíztató, és a rali világbajnokság minden platformján tapasztalható egyre nagyobb médiaérdeklődésének köszönhető.

„A növekvő adásidők a műsorsugárzók elismerését igazolják az általunk gyártott, a rali világbajnokságról szóló műsorokkal kapcsolatban, és bizonyítják, hogy kielégítjük a sportesemények HD formátumban történő élő közvetítések igényét” – nyilatkozta Ciesla. „Az adatok azt mutatják, hogy a nézők üdvözölték azt és új rajongók érdeklődését is felkeltettük azzal, amire hangsúlyt helyeztünk, hogy állandó időben sugározzunk élő közvetítéseket, mint például a Power Stage-et vasárnap délben, valamint csütörtök este a városi szakaszokat.”

 

Andrew

 

2014. november 7.