Fiat Palio S1600
Bár a Fiat a rali világbajnokság junior sorozatában a Puntóval képviseltette magát, egy másik modelljéből is készült Szuper 1600-as autó. A dolognak tisztán marketing okai voltak.
A gyár a Palióval a fejlődő országokat célozta meg, Törökországban pedig úgy gondolták, a ralisporton keresztül népszerűsítik ezt a típust. Az ötajtós modellbe így nemes egyszerűséggel bepakolták a Punto S1600 alkatrészeit. A Palio Szuper 1600 gyakorlatilag csak török viadalokon tűnt fel, de amikor az Európa-bajnokság vagy a világbajnokság arra vette az irányt, a nemzetközi mezőny fiatos versenyzői, köztük Paolo Andreucci vagy Mirco Baldacci is ezzel a kocsival álltak rajthoz.
Műszaki adatok
Motor: elöl keresztben elhelyezett 1,6 literes, soros, négyhengeres, 16 szelepes szívómotor, ötvözött acél motorblokk, alumínium hengerfej, szíjhajtású DOHC vezérlés, Magneti Marelli MF 4M benzinbefecskendező és gyújtás, katalizátor
Hengerek száma: 4
Szelepek száma: 16
Furat: 82,5 mm
Löket: 74,7 mm
Hengerűrtartalom: 1597 cm3
Teljesítmény: 215 LE (fordulatszám: 8300 1/min)
Forgatónyomaték: 195 Nm (fordulatszám: 7000 1/min)
Tengelykapcsoló: egytárcsás Cerametallic; átmérő: 200 mm
Erőátvitel: elsőkerékhajtás, Hewland 6 sebességes kézi kapcsolású szekvenciális váltó, mechanikus önzáró differenciálmű
Felfüggesztés: elöl McPherson rendszerű felfüggesztés, hátul kettős keresztlengőkaros, kombinált torziós és spirálrugós felfüggesztés, Öhlins lengéscsillapítók
Fékek:
Elöl: belső hűtésű féktárcsák, átmérő aszfalton 355 mm, murván 300 mm
Hátul: 251 mm átmérőjű tömör féktárcsák
Hidraulikus kézifék
Kerekek:
Aszfalt: 7,5x17 collos felnik
Murva: 6,5x15 collos felnik
Karosszéria: megerősített önhordó acél karosszéria, ahhoz több ponton rögzített, hegesztett biztonsági bukókeret
Andrew