Az MG hosszú évtizedek után a ZR-rel tért vissza a ralisportba. Az MG ZR a Rover 25 sportos verziója volt, a Szuper 1600-as változatot a junior világbajnokságra szánták.
A Corsa Szuper 1600-nak ugyanolyan rövid fejezet íródott az Opel ralisportról szóló történelemkönyvében, mint az azt megelőző évtized megannyi más Opel típusának.
A Peugeot jelentős tapasztalatokkal rendelkezett az elsőkerékhajtásos, szívómotoros raliautók terén, a rali világbajnokságon pedig szárnyalt a 206 WRC-vel, amikor az FIA létrehozta a Szuper 1600-as kategóriát.
Bár a Renault sikeres autókat épített az F2-es kategóriában, viszonylag későn csatlakoztak a Szuper 1600-as trendhez. A Clio S1600 azonban egy újabb olyan terméke volt a francia gyár sportosztályának, mely nyerőnek bizonyult a kezdetektől fogva.